Habitatges Accessibles

La Fundació ONCE per a la inclusió social de les persones amb discapacitat, conscient de la importància de l’educació, l’especialització, i les dificultats de la mobilitat de les persones amb discapacitat, posa en marxa un programa d’allotjaments accessibles per a joves amb discapacitat en la línia de les accions positives desenvolupades el marc del programa “oportunitat al talent”.

L’objectiu és promoure la mobilitat i la formació dels estudiants amb discapacitat i eliminar els obstacles que la manca d’un habitatge adequat suposa per al desenvolupament d’una acció formativa.

La Fundació ONCE ofereix així habitatges accessibles en règim de lloguer a Madrid a estudiants amb discapacitat de tot Espanya.

Més informació sobre aquest programa en l’enllaç següent: document informatiu