Què fem

ILUNION

ILUNION

Una visió empresarial sobre la inserció social de les persones amb discapacitat

ILUNION materialitza, en l'àmbit empresarial, la iniciativa social de l'ONCE i la seva Fundació amb un model pioner i innovador, que manté l'equilibri entre els seus valors econòmics i socials.

ILUNION té una plantilla de 37.907 treballadors, dels quals 15.370 són persones amb algun tipus de discapacitat (40,55%). A més, per complir amb el compromís de crear ocupació per a persones amb discapacitat, ILUNION participa amb altres empreses socials, contribuint a sostenir uns altres 7.300 llocs de treball, dels quals el 81% són per persones amb discapacitat.

ILUNION, amb gairebé 30 anys d'experiència, està present als sectors d'activitat més importants i és líder en bugaderia industrial, contact center, serveis integrals, solucions tecnològiques i accessibilitat universal.

ILUNION desplega la seva activitat empresarial en cinc divisions: Serveis de negocis i instal·lacions, sociosanitària, consultoria, turisme i comercialització. Aquestes divisions reuneixen més de 50 línies d'activitat. Està present a tota la geografia espanyola, amb prop de 500 centres de treball, gairebé la meitat dels quals són Centres Especials de Treball.

ILUNION és un projecte responsable a nivell empresarial, social i mediambiental, que té com a objectiu l'excel·lència en la seva gestió, aportant capacitat, experiència, talent i inclusió i ajuntant competitivitat, innovació, eficiència i diversitat.